Особливості роботи з клієнтами з Криму
Шановні колеги, які проживають на території АР Крим.
В останній час сталася низка подій , в результаті яких ( відкинувши політику), відвантаження товарів в Крим стала набагато складніше.
- У вас в грошовому обігу російські рублі
- Українські банки не працюють на території Криму
- Українські оператори стільникового зв'язку поступово припиняють свою діяльність, натомість з'являються російські оператори.
В результаті цих змін з деякими з клієнтів, ми не можемо зв'язатися, замовлення, надіслані післяплатою ми повертаємо за свій рахунок, сплативши дорогу в обидва кінці та зберігання.
Щоб уникнути подібних непорозумінь, ми розробили прості і розумні правила роботи з клієнтами, які проживають в АР Крим.
- Отриманий замовлення не збирається до тих пір, поки менеджер не зв'яжеться з клієнтом в телефонному режимі і не отримає чітку інформацію про клієнта
- Ф. В. О. одержувача замовлення
- місто
- службу доставки (Нова Пошта, Делівері, Інтайм)
- номер складу служби доставки (обов'язково) .
- спосіб оплати ( післяплата, Золота Корона)
- контактний телефон, який включений і приймає дзвінки. Дуже бажано український оператор.
- адресу електронної пошти, яку ви регулярно переглядаєте, як страхувальний варіант спілкування.
У випадку, якщо клієнт відмовляється повідомити цю інформацію, ми залишаємо за собою право скасувати отриманий замовлення.
2. В виду того, що між Україною і Кримом формується митна служба, строки доставки можуть змінюватись від 2-х днів, до тижня і абсолютно не залежать від нас. Просимо враховувати це при формуванні замовлення.
3. Існує перелік товарів, заборонених до ввезення в Крим. З нашого асортименту це пневматичні хлопушки і фонтани в торт. Ми не відправляємо ці позиції.
4. Якщо який-небудь товар відсутній у даний момент на складі, ці позиції викреслюються з накладної та сума до сплати зменшується. Ми не змінюємо товар на свій розсуд, якщо це не буде обумовлено заздалегідь при оформленні замовлення.
5. Після складання замовлення, у разі відправлення післяплатою, ми надсилаємо замовлення за вказаною адресою і повідомляємо смс на вказаний номер ТТН. Якщо вам протягом декількох днів після прийняття замовлення не прийшла смс з номером декларації, значить існують проблеми зі зв'язком. Зв'яжіться з менеджером будь-яким зручним способом (телефон, ел.пошта, скайп) і уточніть номер ТТН. Вартість послуги "післяплата" становить близько 10% від суми замовлення.
6. Сума післяплати зазначається в гривнях та гривнях. Курс рубля до гривні встановлюється нами і приблизно відповідає курсу ПОКУПКИ рубля в банках України.
7. Після складання замовлення, в разі оплати "Золотою Короною", клієнту в СМС повідомленні передається інформація про одержувача платежу та сума в рублях за нашим внутрішнім курсом, приблизно рівним курсом КУПІВЛІ рубля в банках України. Відправка замовлень здійснюється тільки після отримання платежу.
Ці правила стосуються всіх без винятку клієнтів, у тому числі постійних, які працювали з нами не один рік. В даний момент ми з вами знаходимося в різних державах, що вносить певну відповідальність у наше співробітництво.
Ми з повагою ставимося до всіх наших партнерів і просимо також шанобливо ставиться до наших співробітників. Оформляючи замовлення на нашому сайті, ви погоджуєтеся з умовами роботи, сформованими нашою командою.
Удачі та процвітання вашому бізнесу!
Ігор Алексєєв.
ТМ Ваш Комфорт.
- Фонтан із кульок - це, подібно фонтану із води, стовп кульок, спрямованих вгору, об'єднаних спільною основою. Утворюється витягнута вгору композиція, яка радує око протягом тривалого часу (гелій не виходить з кульок протягом тижня при обережному використанні та якісному виготовленні).
- Весілля - це особлива подія, яка вимагає ретельної підготовки та уваги до деталей. Одним із ключових елементів декору весілля є надувні кульки. Кулі на весіллі стали невід'ємною частиною декору, надаючи святковий настрій та створюючи чарівну атмосферу. Надувні кульки, фольговані кульки, кульки з гелієм - різноманіття варіантів дозволяє обрати саме те, що підкреслить індивідуальність вашого свята.